Kawasaki KRX Forum banner

Czy ktoś ma model eS z kamerą cofania?

16K views 28 replies 16 participants last post by  andrmorr  
#1 ·
Zastanawiam się, czego potrzeba, aby uruchomić fabryczną kamerę cofania w nowym modelu eS? A także przednią kamerę? Jak przełączać się między nimi?

Potrzebne:
Kamera cofania
Przedłużacz poprowadzony przez tunel
Nowy wyświetlacz, czy jest on wbudowany w panel wskaźników?
 
#3 ·
Zastanawiam się, czego potrzeba, aby uruchomić fabryczną kamerę cofania w nowym modelu eS? i przednią kamerę też? jak przełączać się między nimi?

Potrzebne:
kamera cofania
przedłużacz poprowadzony przez tunel
nowy wyświetlacz, czy jest wbudowany w panel wskaźników?
Proszę szukać, istnieje wiele postów na ten temat. Zobacz poniżej. @texdoc77 zainstalował je.

 
#5 · (Edited)
Zastanawiam się, czego potrzeba, aby uruchomić fabryczną kamerę cofania w nowym modelu eS? i przednią kamerę też? jak przełączać się między nimi?

potrzebne:
kamera cofania
przewód przedłużający poprowadzony przez tunel
nowy wyświetlacz, czy jest on wbudowany w panel wskaźników?
Kamery podłącza się do istniejących/zainstalowanych wiązek (tylko modele eS). Tył znajduje się po stronie kierowcy, tuż za tylnym światłem, a przód po stronie pasażera, za reflektorem. Oba są pokryte taśmą izolacyjną. Wystarczy poszukać małego "wypuklenia" w wiązce, tuż przy głównej ramie podwozia. Nie powinny być zbyt trudne do zlokalizowania. Po zainstalowaniu system wykrywa oba i używasz dwóch przycisków funkcyjnych, aby przełączać się między każdą kamerą, a także aby powiększać każdą kamerę. Uważam, że przycisk "Wybierz/Powrót" przełącza między przodem i tyłem, a przycisk "Góra/Dół" zmienia poziom powiększenia. Na każdej kamerze są 3 lub 4 różne poziomy powiększenia. Obraz z kamery jest wyświetlany bezpośrednio na głównym wyświetlaczu TFT w sekcji "Kamera".

UWAŻAJ!!! jeśli przetniesz taśmę izolacyjną zakrywającą złącza. Dwa przewody w wiązce dla tych złączy są BARDZO MAŁE. Półostry nóż PRZETNIE te przewody.
 
#25 ·
Kamery podłącza się do istniejących/zainstalowanych wiązek przewodów (tylko modele eS). Tył znajduje się po stronie kierowcy, tuż za tylnym światłem, a przód po stronie pasażera, za reflektorem. Oba są pokryte taśmą izolacyjną. Wystarczy poszukać małego "wypuklenia" w wiązce przewodów, tuż przy głównej ramie podwozia. Nie powinny być zbyt trudne do zlokalizowania. Po zainstalowaniu system wykrywa oba i używasz dwóch przycisków funkcyjnych, aby przełączać się między każdą kamerą, a także aby powiększać każdą kamerę. Wierzę, że przycisk "Select/Return" przełącza między przodem i tyłem, a przycisk "Up/Down" zmienia poziom zoomu. Na każdej kamerze są 3 lub 4 różne poziomy zoomu. Obraz z kamery jest wyświetlany bezpośrednio na głównym wyświetlaczu TFT w sekcji "Kamera".

UWAŻAJ!!! jeśli przetniesz taśmę izolacyjną zakrywającą złącza. Dwa przewody w wiązce przewodów dla tych złączy są BARDZO MAŁE. Półostry nóż PRZETNIE te przewody.
Cześć Jay, mam problem ze zlokalizowaniem wtyczki, czy to możliwe, że nie umieścili jej w mojej maszynie. Dzięki
 
#7 ·
Każda uniwersalna kamera będzie działać. Jednak wyświetlacz TFT nie obsługuje AHD. Musi to być CVBS. To jest złącze przewodów, którego szukasz. Znajduje się tuż obok pomocniczych złączy zasilania pod przednim błotnikiem pasażera i tylnym błotnikiem kierowcy.
Brązowy przewód to 12 V +, czarny przewód to 12 V -, zielony przewód to masa wideo kamery, niebieski przewód to sygnał wideo kamery. Biały przewód w osłonie na zdjęciu to tymczasowy przewód połączeniowy do kamery w celu sprawdzenia polaryzacji. Przycisk „wybierz” wybiera funkcję kamery (automatycznie dostępną po wykryciu kamery po włączeniu i wyłączeniu zapłonu). Przycisk „w górę” lub „w dół” wybiera kamerę, a dodatkowe naciśnięcia wybierają funkcję zoomu.
Mam uniwersalne kamery z poprzednich projektów z przodu i z tyłu. Tył jest na mojej ramce tablicy rejestracyjnej, a przód znajduje się tuż nad otworem w grillu.
 
#13 ·
Zdobyć natychmiast chowane uprzęże Click 6. Uratują ci tyłek!
Poszedłem drogą Simpsona D3... pył DG (kruszony kwarc), w którym jeżdżę, zjada plastikowe przyciski i elementy wewnętrzne. Ale tak... standardowy system 3-punktowy nie budzi zaufania w przypadku problemu. Tuning Dynojet budzi maszynę wraz z ciężarkami sprzęgła RCOR. KM3 tutaj teraz (Carnivores zużywają się bardzo szybko w lokalnym terenie) i sprężyny Bandit jutro. Mam wagi wyścigowe, a maszyna ma 2414 bez kierowcy i pasażera. Rzeczy szybko się sumują. Weź to pod uwagę, myśląc o zawieszeniu i ugięciu. Ogólnie rzecz biorąc, aktywne zawieszenie jest świetne. Szczególnie lubię pokonywać zakręty bez przechyłu nadwozia.
 
#18 · (Edited)
Myślę, że stworzyli świetną jednostkę, a potem powiedzieli: jak możemy zmaksymalizować zysk? Brak gumowych osłon dźwigni zmiany biegów/hamulca? Który inżynier powiedział, że to nie jest konieczne nad przewodami chłodniczymi, czy też personel aktuarialny powiedział, że możemy to pominąć i zaoszczędzić 0,39 $ na jednostkę (lub znacznie mniej)? Model A je ma. Myślisz, że przeprowadzili analizę cieplną, dźwiękową i wibracyjną? Po prostu umieść to na podłodze salonu, oni to skonsumują. Pozwól im to naprawić samodzielnie i daj wyższym warsztatom aftermarketowym kość, aby pomóc w opracowaniu produktu. Zobacz, jak wszyscy muszą wymieniać elementy zawieszenia w swoim x3. Ile podpór drążków kierowniczych klienci powinni zainstalować, aż producent wprowadzi zmianę, wszystkie po 200 milach. Sprzedają wszystko, co mogą wyprodukować. Nie ma potrzeby naprawy, a nasi partnerzy przeprowadzają dla nas testy. Po prostu stal niskiej jakości i/lub szybsze praktyki produkcyjne. Nigdy nie musiałem dotykać swoich bandytów po instalacji.
 
#21 ·
View attachment 4754

Bandits działają świetnie...właściwie trzeba zmniejszyć preload w stage 3. 32" KM3 to ogromna poprawa w stosunku do standardowych opon do jazdy po pustyni. Maszyna waży niecałe 2900 funtów z 2 dorosłymi i całym sprzętem. 2490 jak widać.
To samo zauważyłem w moim Bandit stage 3, chciałbym spróbować stage 2 - 18 kliknięć z przodu i 20 z tyłu. Dodaj błoto na wschodzie i >3k łatwo.
 
#22 ·
Zastanawiam się, czego potrzeba, aby uruchomić fabryczną kamerę cofania w nowym modelu eS? i przednią kamerę też? jak przełączać się między nimi? potrzebne: przedłużacz kamery cofania poprowadzony przez tunel, nowy wyświetlacz, czy jest on wbudowany w panel wskaźników?
Więc, czy udało Ci się dowiedzieć, czego potrzebujesz?
 
#27 ·
Jak stwierdzono wcześniej, tylko ES jest wstępnie okablowany dla przedniej/tylnej kamery.

Zgodnie ze stroną internetową Kawasaki: „dla wszystkich innych zastosowań TERYX KRX®4 1000/TERYX KRX® 1000; bezproblemowa integracja przy użyciu wyświetlacza interaktywnego Kawasaki (99994-1469) i zestawu przedłużającego przewody kamery (99994-1854 lub 99994-1726), sprzedawane oddzielnie