Myślę, że stworzyli świetną jednostkę, a potem powiedzieli: jak możemy zmaksymalizować zysk? Brak gumowych osłon dźwigni zmiany biegów/hamulca? Który inżynier powiedział, że to nie jest konieczne nad przewodami chłodniczymi, czy też personel aktuarialny powiedział, że możemy to pominąć i zaoszczędzić 0,39 $ na jednostkę (lub znacznie mniej)? Model A je ma. Myślisz, że przeprowadzili analizę cieplną, dźwiękową i wibracyjną? Po prostu umieść to na podłodze salonu, oni to skonsumują. Pozwól im to naprawić samodzielnie i daj wyższym warsztatom aftermarketowym kość, aby pomóc w opracowaniu produktu. Zobacz, jak wszyscy muszą wymieniać elementy zawieszenia w swoim x3. Ile podpór drążków kierowniczych klienci powinni zainstalować, aż producent wprowadzi zmianę, wszystkie po 200 milach. Sprzedają wszystko, co mogą wyprodukować. Nie ma potrzeby naprawy, a nasi partnerzy przeprowadzają dla nas testy. Po prostu stal niskiej jakości i/lub szybsze praktyki produkcyjne. Nigdy nie musiałem dotykać swoich bandytów po instalacji.