Zdjęcia te zostały zrobione w Glamis przez przejeżdżającego kierowcę, który uchwycił prawdopodobnie nowy model Boosted Kawasaki UTV. Nie nazwę go KRX, ponieważ uważam, że to zupełnie inna platforma, a obecny KRX nigdzie się nie wybiera.
Wygląda na to, że na jednym ze zdjęć widać UTV z wysięgnikiem kamery, więc przypuszczam, że kręcą film promocyjny, a grafika na drzwiach wskazuje również na H2, co skłania mnie do przekonania, że będzie miał doładowany 4-cylindrowy silnik H2 o mocy ponad 200 KM i zdolny do znacznie większej mocy.
Wygląda na to, że w końcu możemy dostać to, czego wielu chciało, czyli doładowaną maszynę porównywalną z Pro R i Maverick R, jednak dla wielu z nas, właścicieli KRX, może to być trudna do przełknięcia pigułka, ponieważ ta maszyna będzie kosztować ponad 40 000 dolarów, podczas gdy nowego KRX można kupić za mniej niż 20 000 dolarów, 2 bardzo różne maszyny do różnych stylów jazdy i nie będzie to zamiennik KRX, dla kierowców szlakowych i wspinaczy skałkowych KRX nadal będzie królem, zwłaszcza w tej cenie, ale jeśli jesteś maniakiem prędkości, to ekscytująca wiadomość.....
Jedno jest pewne, postaram się mieć jeden (jeśli będę mógł sobie na to pozwolić), muszę mieć jeden do celów testowych
nawet jeśli nie będzie miał CVT (czego mam nadzieję, że nie będzie), wymyślę coś dla niego, aby móc uzasadnić to jako zakup biznesowy.. LOL 
Wygląda na to, że na jednym ze zdjęć widać UTV z wysięgnikiem kamery, więc przypuszczam, że kręcą film promocyjny, a grafika na drzwiach wskazuje również na H2, co skłania mnie do przekonania, że będzie miał doładowany 4-cylindrowy silnik H2 o mocy ponad 200 KM i zdolny do znacznie większej mocy.
Wygląda na to, że w końcu możemy dostać to, czego wielu chciało, czyli doładowaną maszynę porównywalną z Pro R i Maverick R, jednak dla wielu z nas, właścicieli KRX, może to być trudna do przełknięcia pigułka, ponieważ ta maszyna będzie kosztować ponad 40 000 dolarów, podczas gdy nowego KRX można kupić za mniej niż 20 000 dolarów, 2 bardzo różne maszyny do różnych stylów jazdy i nie będzie to zamiennik KRX, dla kierowców szlakowych i wspinaczy skałkowych KRX nadal będzie królem, zwłaszcza w tej cenie, ale jeśli jesteś maniakiem prędkości, to ekscytująca wiadomość.....
Jedno jest pewne, postaram się mieć jeden (jeśli będę mógł sobie na to pozwolić), muszę mieć jeden do celów testowych