Kawasaki KRX Forum banner
141 - 146 of 146 Posts
Jestem prawie przekonany, że jesteś totalnym kretynem. Za każdym razem, gdy w tym wątku przedstawiono udowodniony fakt, wyśmiewasz daną osobę i nie możesz zamieścić niczego merytorycznego. Świetna robota, ujawniłeś się w internecie. Przykro mi również słyszeć, że twoja żona i/lub twoje finanse nie pozwalają ci robić tak wielu fajnych rzeczy jak ja. 😁

Oto kilka FAKTÓW, które powinieneś spróbować ogarnąć swoim małym mózgiem.....

-Mav R generuje 240 KM na wale korbowym, 211 na kołach z DCT

-KRX generuje 112 KM na wale korbowym, 80 na kołach z CVT

Oblicz dla klasy procentową stratę każdego systemu, a następnie wyjaśnij nam, w jaki sposób nowy H2 z CVT ma być potęgą, o której, jak się wydaje, myślisz, że będzie. Nie martw się, sprawdzę później, żeby zobaczyć, jakie kretyńskie gówno wypluwasz zamiast odpowiadać na pytanie, jak robią to ludzie z małymi mózgami i bez umiejętności krytycznego myślenia. 😘
Jeśli dobrze liczę, standardowy KRX traci około 28% KM z wału korbowego do kół.

Co jest poprawne, ponieważ większość STANDARDOWYCH OHV z napędem pasowym CVT traci około 25-30% KM z KM wału korbowego do KM na tylnych kołach.

Podczas gdy standardowy pojazd ze skrzynią biegów traci znacznie mniej KM, około 10-15%.

Can Am Mav R traci około 12% KM między wałem korbowym a tylnymi kołami.

A więc standardowy CVT OHV z 246 KM na wale korbowym będzie miał 25-30% strat w zależności od tego, jak jest skonfigurowany.


28% z 246 KM na wale korbowym to 178 KM na tylnych kołach. ;)


25% z 246 KM na wale korbowym to 185 KM na tylnych kołach.

Spodziewam się, że Kawasaki celuje w 180 KM na tylnych kołach lub nieco więcej.

Ale czas pokaże. ;P
 
141 - 146 of 146 Posts