Kawasaki KRX Forum banner

33 inch ITP Coyote op KRX standaard wielen

18K views 40 replies 14 participants last post by  Gravel  
#1 ·
Net 33 inch ITP Coyote banden gemonteerd. Ga volgende maand naar King of the Hammers en wilde een betere band voor de aanrijhoek, maar wilde geen 35 inch omdat de 33's al zwaar zijn. Heb ze gekocht bij Rocky Mountain ATV voor 192,99 dollar per stuk (gratis bezorging). Let op: de 33 inch passen niet in de fabriekssleuf voor banden. Heel dichtbij, maar het lijkt erop dat de 32 inch beter zouden zijn voor die plek.

#4 ·
Dat zijn ze. Ik heb de mijne rechtstreeks bij TA besteld en de dame aan de telefoon gaf me $100 korting omdat ik complete bodembeschermplaten, beschermplaten voor de draagarmen en beschermplaten voor de armen bestelde.

This post has been deleted
#10 ·
Ik heb dezelfde banden en heb er ongeveer 550 mijl mee gereden. Ze zijn geweldig geweest, het meeste van ons rijden is agressief, rotsachtig bergachtig rijden.

Attachments

#18 ·
Net 33 inch ITP Coyote banden gemonteerd. Gaat volgende maand naar King of the Hammers en wilde een betere band voor de aanrijhoek, maar wilde geen 35 inch nemen, aangezien de 33 inch al zwaar zijn. Heb ze gekregen bij Rocky Mountain ATV voor 192,99 dollar per stuk (gratis bezorging). Let op: de 33 inch passen niet in de fabriekssleuf voor banden. Heel dichtbij, maar het lijkt erop dat de 32 inch beter zouden zijn voor die plek.
View attachment 7037 View attachment 7038 View attachment 7039
Goede informatie, vooral voor iemand die nieuw is zoals ik!

#19 ·
Net 33 inch ITP Coyote banden gemonteerd. Gaat volgende maand naar King of the Hammers en wilde een betere band voor de aanrijhoek, maar wilde niet naar 35 inch gaan, aangezien de 33's al zwaar zijn. Heb ze gekregen bij Rocky Mountain ATV voor 192,99 dollar per stuk (gratis bezorging). Let op: de 33 inch passen niet in de fabrieksspeelruimte voor banden. Heel dichtbij, maar het lijkt erop dat de 32 inch beter zou zijn voor die plek.
Leuk. 33" is ook zo hoog als ik zou gaan. 32" heeft me overal gebracht waar ik ooit naartoe wilde.

#24 ·
Ik heb zowel naar de Coyote's gekeken als naar de Maxxis Liberties en Tusk Terrabites. Is er een manier om de gewichten van deze drie verschillende banden te vergelijken? Geïnteresseerd om uw mening over de coyotes te horen. Ik rijd meestal in het westen in de omgeving van Utah, Nevada, Californië... hoewel ik probeer weg te blijven van Californië. Het is de enige plek waar ik ooit word aangehouden en lastiggevallen als ik midden in de wildernis ben. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe ze u bevallen en of u problemen heeft met lekrijden of pinch flats. Bedankt

#25 ·
Ik heb ook naar de Coyote's gekeken, evenals de Maxxis Liberties en Tusk Terrabites. Is er een manier om de gewichten van deze drie verschillende banden te vergelijken? Geïnteresseerd om uw mening over de coyotes te horen. Ik rijd meestal in het westen in de omgeving van Utah, Nevada, Californië... hoewel ik probeer weg te blijven van Californië. Het is de enige plek waar ik ooit word aangehouden en lastiggevallen als ik midden in de middle of no where zit. Hoe dan ook, benieuwd hoe ze u bevallen en of u problemen heeft met lekrijden of pinch flats. Bedankt
Ik ga ze testen bij de Hammers, ik ben gisteravond naar supercross A1 geweest en heb met de Kawasaki UTV-stand gesproken. Ze zeiden dat ik misschien een nieuwe koppelingskit wil doen voor de grotere banden, maar ze zullen kijken als ik daar ben, want ze hebben een grote stand bij de Hammers. Moet wat goede info voor je hebben als ik terug ben.