Kawasaki KRX Forum banner

Motor controleren/ Knipperend LF-licht

1 reading
9.6K views 12 replies 10 participants last post by  BobX2  
#1 ·
In het weekend reed ik met mijn KRX en het controlelampje van de motor brandde samen met het knipperen van L F. Ik heb de batterij een minuut losgekoppeld en weer aangesloten en het was weg. Ik weet niet zeker of het een toevalstreffer was of een echt probleem. Bedankt

#3 ·
Hetzelfde overkwam mij binnen de eerste 30 mijl op de machine. Was ook al gebeurd bij 3 andere KRX-bezitters in mijn groep. Ze zeiden allemaal dat het vanzelf wegging na een paar minuten stil te hebben gestaan. Ik gok dat iemand met meer inzicht wel zal reageren.

#4 ·
Het is heel gebruikelijk om dit te zien, het is een slechte verbinding of onjuiste weerstand op de Low / Full-schakelaar, het verdwijnt meestal nadat de machine is uit- en weer ingeschakeld en is mogelijk nooit meer te zien, ik heb geprobeerd de contacten op de schakelaar schoon te maken, maar het lijkt echt willekeurig.
Hoe dan ook, het is geen groot probleem en hopelijk verdwijnt het en zie je het nooit meer :)

#7 ·
Ik had hetzelfde probleem met een knipperende LF Power. Code 58 op het display gelezen. Motor draait met lage toeren en sputtert een beetje. Accu losgekoppeld en alle aardingskabels onder de rechter achterspatbord schoongemaakt. Probleem gaat niet weg.

#8 ·
Ik had hetzelfde probleem met een knipperende LF Power. Code 58 op het display lezen. Motor draait met lage toeren en sputtert een beetje. Accu losgekoppeld en alle aardingskabels onder de rechter achterspatbord schoongemaakt. Probleem gaat niet weg.
Ik had hetzelfde probleem met een knipperende LF Power. Code 58 op het display lezen. Motor draait met lage toeren en sputtert een beetje. Accu losgekoppeld en alle aardingskabels onder de rechter achterspatbord schoongemaakt. Probleem gaat niet weg.
De mijne doet hetzelfde. Hoe heb je het gerepareerd?

#11 ·
Ik had hetzelfde probleem, F en L knipperden op het dashboard met het controlelampje van de motor, kreeg de foutcode 33. Controleerde de F/L-schakelaar en alles was in orde. Toen ik onder de bestuurdersstoel zat en merkte dat de aarding van mijn frame een beetje los zat, heb ik deze gewoon vastgedraaid en alles was weer normaal. Ik hoop dat dit iemand helpt.

#13 ·
Ik had hetzelfde probleem, F en L knipperden op het dashboard met brandend motorlampje, foutcode 33. Controleerde de F/L-schakelaar en alles oké. Toen ik onder de stoel van de bestuurder ging, merkte ik dat mijn frame-aardingsbedrading een beetje los zat, gewoon vastdraaien en alles ging weer normaal. Hoop dat dit iemand helpt
Bedankt daarvoor en welkom op het forum.

#12 ·
Meestal zit er nog verf op het contactvlak voor de meeste aardingsdraden... dus het enige metaalcontact zijn alleen de schroefdraden als deze in het frame draaien... maak de frame-aarding los (in de linker achterwielkast), schuur de verf van het contactoppervlak, voeg een beetje diëlektrisch connectorgrease toe en zet de schroeven weer vast... doe dit bij alle connectoren en schroeven terwijl je de buggy doorloopt, en je zult veel problemen elimineren VOORDAT ze gebeuren...